duminică, 3 aprilie 2011

B.


             Nu sunt o femeie remarcabilă, plină de calităţi şi subtilă...Eu iubesc şi atât! Iubesc intens şi sălbatic, iubesc total şi exclusivist, iubesc fără să ţin cont de consecinţe şi de  "impresiile" celorlalţi!  
             Nu sunt prinţesa la ananghie în aşteptarea Făt-Frumosului salvator....Eu visez şi atât! Eu cred în visele mele....Nu-mi e teamă să evadez din realitate pentru că întotdeauna am crezut că viaţa e mai mult decât raţiune....E un mister al cărui răspuns se află în mine.
              Nu vreau să-mi spună nimeni cine sunt! Încă nu am reuşit să aflu nici eu asta, dar poate că nici nu trebuie. Ştiu doar că într-o zi o să dispar pur şi simplu şi nimeni, absolut nimeni, nu o să ştie câtă viaţă a zvâcnit în mine...
             Sunt doar tânără, pătimaşă şi aeriană!
            "Nu am nevoie de sfaturi, ştiu să greşesc şi singură".... 

4 comentarii:

  1. superba postarea ;x imi dai voie sa o public si pe blogul meu?desigur cu mentionarea sursei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey, e grozav că vă place ce am scris!
    @ The Girl With Blue Eyes Bineînţeles că o poţi posta pe blogul tău! Mi-ar fce plăcere! O zi superbă!

    RăspundețiȘtergere