miercuri, 15 iunie 2011

Da, domnule, avem colanţi!

               A trecut o groază de timp de când nu am mai scris pe blog, nici măcar nu l-am deschis.... Au fost alte priorităţi şi o situaţie mai încurcată pe acasă.... Totuşi, abia aşteptam să pot scrie articolul acesta pentru că există un subiect care mă scoate din sărite în ultimile luni: colanţii!
             Nu sunt critic vestimentar şi poate că de multe ori nici eu nu fac cele mai inspirate combinaţii în materie de îmbrăcăminte, dar îndrăznesc să consider că am măcar puţin simţ estetic, şi tocmai acest simţ estetic este puternic zguduit pe stradă, la şcoală, într-un magazin sau la vreo terasă, când mă izbeşte cu brutalitate imaginea unui fund celulitic sau a unui vagin chinuit, aproape tăiat în două de cusătura unei perechi de colanţi transparenţi... Roz bombon, mov intens sau mov pal, griuri de toate felurile, negru şters (sau doar prea frecat), verde crud şi chiar albastru spălăcit.....Colanţi de toate culorile şi mărimile ce se mulează perfect pe fiecare strat de celulită şi sunt atât de performanţi încât scot în evidenţă cu exactitate chiar şi aspectul de coajă de portocală, ca să nu mai pomenesc de şoldurile bifurcate din care atârnă grăsimea, dar şi burtica cu toţi colăceii de salvare la vedere. Nu trebuie precizat faptul că aceşti minunaţi colanţi sunt purtaţi cu un top mulat şi cât mai scurt, pentru a se evidenţia formele "apetisante" ale purtătoarelor.
           E o ofensă adusă feminităţii! Bineînţeles că avem şi specimene care nu se bucură de o cantitate însemnată de grăsime inestetică, nesănătoasă şi gelatinoasă. Altfel spus, sunt slabe! Acestea consideră că în virtutea acestui fapt colanţii transparenţii şi ultramulaţi le avantajează. De altfel chiar am întrebat pe cineva care purta o pereche de colanţi de ce o face , iar răspunsul ei, dat cu vădită superioritate, a fost următorul: " Vai Bianca, cum de ce îi port? Pentru că sunt sexy şi seducători. Bărbaţii adoră femeile în colanţi!" Ok... nu pot să neg faptul că fata chiar avea un corp drăguţ, minionă, frumuşică, dar fundul ei tot m-a izbit, cât de necelulitic era el! Şi mai mult decât fundul m-a dezgustat partea din faţă (ştiţi voi), atât de bine evidenţiată.....Poate dacă aş fi băiat m-aş bucura de o astfel de privelişte, dar e greu de spus. Sunt convinsă că la vârsta în care hormonii tropăie şi două din trei cuvinte încep cu "p", băieţii savurează la maximum toate aceste "delicii", dar atât! Păstrez speranţa că sunt câţiva mai maturi şi care gândesc şi cu capul de pe umeri!
              Din punctul meu de vedere, o femeie trebuie să aibă puţin mister, să fie ceva ce trebuie descoperit treptat în ea, cucerit....Să ştie cât şi cum să ofere, dar mai ales cui. Să ştie să se bucure de corpul ei, oricum ar fi el, punându-i în evidenţă calităţile şi acoperindu-i imperfecţiunile. Cred că o femeie trebuie să radieze, să fie mereu proaspătă şi înfloritoare, să poarte lucruri care  se potrivesc personalităţii ei, dar estetic, cu bun gust....
             Ştiu foarte bine că sunt şi o categorie de colanţi mai grosuţi, dintr-un material mai tare, cu buzunăraşe şi năsturei, care sunt făcuţi ca să fie purtaţi ca pantaloni. Aceştia sunt grozavi pentru UNELE persoane, dar NU pentru ORICINE. Mă înteb de multe ori dacă anumite fete se uită în oglindă înainte să plece de acasă. Şi eu văd multe articole vestimentare pe stradă sau la tv care îmi plac, dar ce folos dacă nu-mi stau bine? Ce folos dacă evidenţiază exact ceea ce eu nu vreau să se vadă? E absurd!  La această vârstă ar trebui să ştiţi deja ce tip de corp aveţi, ce vă avanajează şi ce nu. Mă doare în cot că la modă sunt colanţii-pantaloni (nu doar colanţii pentru că aceştia sunt o eroare de tip "piţiponceală" şi din câte ştiu eu se poartă cu anumite rochiţe sau bluziţe lungi) dacă nu se potrivesc corpului meu! Şi mă doare în cot că se poartă topuri scurte şi mulate dacă mie îmi atârnă două straturi substanţiale de grăsime la şolduri şi pe burtă. scopul meu e să arat şi să mă simt bine, nu să dezgust pe toată lumea din jur!
            Abia aştept ziua în care o să pot ieşi şi eu din casă fără să fiu nevoită să asist la asemenea imagini şi o să pot bea un suc sau o cafea fără să-mi vină să vărs!
          Sfat: uitaţi-vă în oglindă înainte să ieşiţi din casă sau mergeţi la cumpărături cu cineva cât de cât priceput!

2 comentarii:

  1. Buna,un articol cu adevarat reusit,cuvantul care cred ca ar caracteriza astfel de "pantaloni' ar fi neserios,e 2012 si colantii inca nu au disparut,dar sunt la moda 'pijamalele' daca stii la ce ma refer :)) intr-o alta ordine de idei ar trebui sa scrii mai des,te pricepi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nope nu... on behalf of the males, nobody likes camel toes :P

    RăspundețiȘtergere